تاريخ انتشار :شنبه 4 نوامبر 2017.::. ساعت : 11:15 ب.ظ
فاقدديدگاه

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان پارس آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، راهپیمایی روز ۱۳ آبان صبح امروز با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در شهرستان پارس آباد برگزار شد و در این راهپیمایی دانش‌آموزان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست انزجار خود را از استکباران جهان نشان دادند.

مردم شهرستان پارس آباد بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سال ۹۶ همچون سالهای گذشته حماسه دیگر در یاد و خاطره تاریخ سیاسی و فرهنگی شهرستان برجای گذاشتند.

با حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امروز از دو مسیر میدان سپاه و پمپ بنزین جدید به مرکز شهر پارس آباد انجام شد.

در این راهپیمایی که امام جمعه و فرماندار و اعضای شورای تامین و روسای و کارکنان ادارات و نهادها و شرکتها نیز حضور داشتند ،حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شریف و قدر شناس شهرستان پارس آباد در تمامی صحنه ها با اشاره به تقارن یوم ا… ۱۳ آبان با سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز ، حضور با شکوه و پر رنگ مردم را در این راهپیمایی پاسخی کوبنده به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و رژیم سلطه و استکبارجهانی دانستند .

در ادامه مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بندهای قطعنامه قرائت شده  توسط یکی از دانش آموزان را تایید و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان پارس آباد

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان پارس آباد

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان پارس آباد

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان پارس آباد

 

نظرات بسته شده است.