تاريخ انتشار :جمعه 3 نوامبر 2017.::. ساعت : 1:08 ق.ظ
فاقدديدگاه

استاندار اردبیل از افراد توانمند و تخصصی در حوزه مدیریتی اردبیل استفاده کند

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران اردبیل اظهار داشت: از استاندار جدید اردبیل انتظار داریم در حوزه مدیریت استان از نیروهای تخصصی و کاردان استفاده کند و اگر چه این نیروها از جناح دولت بوده ولی نیروهای تخصصی و کاردان باشد.

وی با بیان اینکه از وزیر کشور انتظار داریم به چهار منطقه جعفرآباد، اصلاندوز، هشتجین و انگوت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، افزود: این بخش‌ها در گذشته مورد محرومیت قرار گرفته و انتظار داریم با عنایت ویژه وزیر این بخش‌ها در مسیر توسعه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: یکی از مطالبات اساسی از استاندار جدید این است که استقلال فکری داشته و مدیون هیچ کسی نبوده و منت‌دار خون شهدای والامقام و مردم باشد.

عاملی تصریح کرد: دفاع از حقابه استان اردبیل از دیگر مطالبات مردم از استاندار است که در این زمینه باید اقدامات ویژه و اساسی انجام دهد تا با مسئله و چالش آب مواجه نباشیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل از اولویت‌های مهم است که در این زمینه نیز باید استاندار اردبیل زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در اردبیل فراهم کند چرا که حل مشکلات اقتصادی منوط به حضور سرمایه‌گذاران است.

وی راه‌اندازی راه‌‌آهن را از دیگر مطالبات مردم استان اردبیل دانست و اظهار کرد: حل مشکلات بیکاری و رکود واحدهای تولیدی نیز از جمله مواردی است که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از استاندار پیشین استان اردبیل در طول چهار سال گذشته بیان کرد: خدابخش زحمات زیادی برای استان اردبیل کشید و از استاندار جدید نیز که فردی کاردان است انتظار می‌رود بتواند زمینه توسعه استان را فراهم کند.

 

نظرات بسته شده است.