تاريخ انتشار :چهارشنبه 1 نوامبر 2017.::. ساعت : 4:22 ب.ظ
فاقدديدگاه

حمایت همه‌جانبه از استاندار جدید برای توسعه اردبیل

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با وزیر کشور در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار داشت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از استاندار جدید اردبیل برای توسعه و پیشرفت اردبیل انجام می‌شود تا شاهد پیشرفت و توسعه استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به این که استان اردبیل نیازمند مدیریت خاصی است افزود: انتظار می‌رود با توانمندی‌هایی که استاندار جدید اردبیل دارد بتوانیم شاهد موفقیت اردبیل باشیم.

امام جمعه اردبیل گفت: بهنامجو سابقه مدیریت در استان اردبیل دارد که این یک وضعیت خوب بوده و می‌تواند برای استان خوب بسیار باشد.

عاملی اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های زیادی دارد که متاسفانه در بخش‌های مختلف محروم و عقب مانده است که نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

وی اظهار کرد: حوزه اقتصادی برای استان اردبیل بسیار مهم است و انتظار می‌رود در حوزه اقتصاد و اشتغال منطقه توسط استاندار جدید اقدامات خوبی انجام شود.

امام جمعه اردبیل با بیان این که کشور در برهه حساسی قرار دارد افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف کشور هستند که با تعامل و همکاری مسئولان تمام نقشه‌ها دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: خدابخش زحمات زیادی در طول چهال سال گذشته برای اردبیل انجام داده که تلاش‌های وی شایسته تقدیر و قدردانی است و از این که امروز شاهد حضور یک اردبیلی در آذربایجان شرقی هستیم بسیار خوشحالیم و از این که یک استاندار توانمند در آذربایجان شرقی انتخاب شده به مردم این استان تبریک عرض می‌کنم.

 

نظرات بسته شده است.