تاريخ انتشار :چهارشنبه 1 نوامبر 2017.::. ساعت : 4:22 ب.ظ
فاقدديدگاه

تعامل خوبی برای انتخاب استاندار اردبیل بین مجمع نمایندگان و مسئولان استانی وجود داشت

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: تعامل خوبی برای انتخاب استاندار اردبیل بین مجمع نمایندگان استان و مسئولان وجود داشت و انتظار می‌رود با تعامل و وحدت و همکاری همه‌جانبه استاند ار جدید اردبیل بتواند استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

وی با اشاره به این که استاندار پیشین اردبیل خدابخش در طول مدت فعالیت خود زحمات زیادی را برای استان انجام داد افزود: انتظار می‌رود با حمایت همه‌جانبه استاندار جدید استان نیز روند پیشرفت استان را پیش بگیرد و بتواند در استان اردبیل مثبت عمل کند.

وزیر کشور با بیان این که بهنامجو گزینه خوبی برای جایگزینی سمت خدابخش بود بیان کرد:‌ استان اردبیل ظرفیت‌های مناسبی دارد که انتظار می‌رود این اولویت‌ها هر چه سریع‌تر مورد توجه واقع شود.

رحمانی فضلی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت در حال حاضر برقراری امنیت و تحقق اقتصاد مقاومتی است که دولت در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده و انتظار می‌رود در استان اردبیل نیز تحولات عظیمی در حوزه اقتصاد به وجود آید و در این زمینه حمایت دولت برای توسعه و پیشرفت قابل توجه است.

 

نظرات بسته شده است.