تاريخ انتشار :چهارشنبه 1 نوامبر 2017.::. ساعت : 12:19 ب.ظ
فاقدديدگاه

مسئله انتقال آب “ارس” به سایر حوزه‌ها قابل قبول نیست

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین پیرموذن بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به قابل قبول نبودن مسئله انتقال آب «ارس» به سایر حوزه‌ها اظهار داشت:مسئله انتقال آب “ارس” به سایر حوزه‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و در استان به دغدغه اساسی تبدیل شده است چرا که در حال حاضر استان اردبیل با مشکل منابع آبی روبه‌رو است.

وی افزود: حساسیت مسئولان استان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است چرا که اهمیت به مشکلات و کمبودهای آب شرب و کشاورزی در استان بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و نیاز است در این زمینه با بررسی همه ابعاد و جوانب در ارتباط با انتقال آب ارس موضوعی مطرح شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: در سفر اخیر کمیسیون کشاورزی مجلس نیز متاسفانه توضیحات قانع کننده‌ای در ارتباط با انتقال آب ارس مطرح نشد که به همین منظور انتظار داریم با بررسی تمامی ابعاد جوانب به حل این مسئله پرداخت شود تا بتوانیم مشکلات بخش کشاورزی را در این زمینه برطرف کنیم.

پیرموذن بیان کرد: این نکته باید مورد توجه واقع شود که بخش کشاورزی در استان اردبیل بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است که اگر این موضوع مورد بی‌توجهی قرار بگیرد و بسترها و حمایت‌های لازم از بخش کشاورزی و کشاورزان را نداشته باشیم به طور حتم استان با دغدغه و چالش جدی روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: اهمیت به کمبودهای منابع آبی نیز به همین منظور یکی از اولویت‌های اساسی منطقه است که نیاز است در این زمینه مسئولان نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا در نهایت تصمیم مناسبی در این زمینه اتخاذ شود و با ارائه راهکارهای اساسی زمینه رشد و پیشرفت مطلوب منطقه فراهم شود.

 

نظرات بسته شده است.