تاريخ انتشار :جمعه 7 مارس 2014.::. ساعت : 11:56 ق.ظ
فاقدديدگاه

حق انتخاب مدیران با استاندار و وزرا است، ما تنها مشورت می‌دهیم

ه گزارش خبرگزاری فارساز اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تغییر مدیران در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به چرخش قدرت در کشور و رای 73 درصدی مردم به دکتر روحانی بالطبع تغییر مدیران نیز متناسب با ایده‌ها و تفکرات دولت یازدهم انجام شده اما بنده به صراحت اعلام می‌کنم که انتخاب نهایی مدیران و فرمانداران استان اردبیل به شکل مطلق با استاندار است.

وی با بیان اینکه در قالب لیستی از مجمع نمایندگان استان اردبیل نظر مشورتی گرفته شده و سعی بر این است تا بارقه امید و افزایش روحیه اجتماعی همچنان با شور و نشاط خاص در جامعه پایدار باشد و شایستگان با تجربه‌ها و افراد پاک‌دست وارد میدان مدیریتی شوند، تصریح کرد: نظر نظام جمهوری اسلامی ایران نیز یقین داشته باشیم که جذب حداکثری است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مورد برخی اختلاف نظر برخی اعضای مجمع نمایندگان نیز گفت: بنده با توجه به اینکه وکیل‌المله هستم و قصد دفاع همه جانبه از دولت را ندارم و به نقد سازنده نیز معتقد هستم اگر اختلاف نظری بین اعضای مجمع نمایندگان وجود دارد طبیعی به نظر رسیده و زیاد در این زمینه نباید تعجب کرد.

پیرموذن با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه توزیع سبد کالا که در حقیقت به کرامت انسانی ضربه زده و شصت مردم را شکسته است، یادآور شد: بنده حرکت رئیس جمهور را در عذر‌خواهی از مردم اقدامی شجاعانه می‌دانم.

وی اصل و ریشه اختلاف اعضای مجمع نمایندگان را ملاک عمل قرار دادن پنج یا چهار رای به عنوان نصف + 1 بیان کرد و افزود: در حالی که در پیش‌نویس حداقل رای و ملاک عمل در مجمع پنج رای تعریف شده بود اما در اساسنامه مجمع این معیار نصف + 1 تعیین شد که با توجه به هفت نماینده استان ماحصل این رویکرد موافقت چهار نفر و رای نافذ با این تعداد نماینده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل عنوان کرد:‌بر همین محور و اساس رئیس مجمع نمایندگان پنج رای را ملاک کار قرار داده و زمینه بروز اختلاف از همین جا ناشی شده که برخی‌ها سعی می‌کنند با کسب آرای پنج نفر از نمایندگان در مورد یک موضوع آن را قانونی جلوه دهند در حالی که این معیار به صورت منطقی موافقت چهار نماینده است.

پیرموذن در مورد انتخاب اروجعلی محمدی برای مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت مغان و برخی انگ‌هایی که به نمایندگان در قالب شب‌نامه یا روزنامه در نماز جمعه اردبیل توزیع کرده‌اند، افزود: با توجه به نزدیکی اروجعلی محمدی به وزیر جهاد کشاورزی که فردی لایق و شایسته در به خودکفایی رسیدن کشور در تولید گندم است و اخذ نظر مشورتی مدیران عامل سابق کشت و صنعت مغان محمدی به عنوان گزینه کشت و صنعت معرفی شده و ما در این انتخاب دخالتی نداشتیم.

وی ابراز داشت: در شرف تحقق حماسه اقتصادی انتخاب این مدیر لایق را فرصت خوب برای ایجاد تحول در این بنگاه اقتصادی و دور شدن از مرحله آزمون و خطا می‌دانیم و معتقدیم انتخاب وی می‌تواند به بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات در این مجموعه پایان دهد.

نماینده مرکز استان اردبیل با انتقاد از کسانی که به خاطر این انتصاب علیه تعدادی از نمایندگان بیانیه داده‌اند، خاطرنشان کرد: حتی در انتخاب مدیرعامل کشت و صنعت مغان از مجمع نمایندگان استان مشورتی نگرفته‌اند و این انتخاب با هماهنگی وزیر انجام شده است.

پدیده انتخابات مجلس در آستانه مدیریت گردشگری

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گزینه‌های مطرح برای اداره کل فرهنگ و ارشاد نیز گفت: برای این اداره کل پستی با شش رای، بیدار با پنج رای و اسحاقی با چهار رای مطرح بود که در این بین اسحاقی که گزینه مورد تایید استاندار و مسئولان استانی بود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد که برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقوا‌طلب، سیمزاری و حافظی‌فر گزینه‌های مطرح رای لازم را نیاوردند.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان برای فنی و حرفه‌ای استان رزمی را مطرح کردند که به دلیل موافقت نکردن با این گزینه کلام‌الله صفری با پنج رای ابقا شده و گزینه دیگری در این زمینه مطرح نبوده است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: برای آب و فاضلاب روستایی و شهری یکی از نمایندگان سلطانی به عنوان عضو فعال ستاد را معرفی کرده بود که بنده به این انتخاب تمکین نکرده و گزینه قنبری را با شش رای برای آب و فاضلاب روستایی و خاک‌نژاد را برای آب و فاضلاب شهری با چهار رای به همراه رضوانی با چهار رای مورد تایید قرار داد.

پیرموذن با یادآوری اینکه به احتمال زیاد گزینه جهاد کشاورزی که مورد نظر دولت و وزارت جهاد کشاورزی و استاندار است عدیل سروی انتخاب می‌شود، یادآور شد: البته برای این مجموعه محمود علایی با پنج رای و پیمان یوسفی با چهار رای گزینه‌های دیگر هستند که بار دیگر تاکید می‌کنم در انتخاب نهایی استاندار و دولت یازدهم مختار هستند.

وی با یادآوری اینکه برای کشت و صنعت مغان نیز علاوه بر اروجعلی محمدی،‌ پرتوی با هفت رای و پاکیزه نیز با پنج رای مطرح بوده است، اذعان داشت: آنهایی که علیه ما شب‌نامه پخش می‌کنند که طرفدار یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری هستند تلاش می‌کنند تا گزینه‌های خود را وارد میدان کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای دانشگاه محقق اردبیلی گودرز صادقی با چهار رای و اعلمی با شش رای مطرح بوده که البته کریم حاجی‌زاده برای این سمت رای لازم را نیاورده است.

پیرموذن گزینه نهایی برای دانشگاه پیام نور را محرم‌زاده با چهار رای و کریم حاجی‌زاده با پنج رای بیان کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا مدیرانی که رضایت مردم را تامین نکنند و با ایجاد دیوان‌سالاری در جذب اعتبارات موفق عمل نکنند، تغییر دهیم.

وی در مورد گزینه‌های مطرح برای راه و شهرسازی نیز افزود: برای این اداره کل حیدری با پنج رای و وثوقی با چهار رای مطرح هستند که البته صدیف بدری شهردار اردبیل با سه رای برای این اداره کل رای لازم را نیاورده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه برای ورزش و جوانان احمد کنعان‌پور با چهار رای، بهمن مددی با چهار رای و هوشنگ محمدی با پنج رای مطرح هستند، ادامه داد: برای اداره کل میراث فرهنگی علیرضا دباغ عبداللهی با پنج رای و رضا کریمی به عنوان پدیده انتخابات مجلس در سال 90 با چهار رای مطرح است که از نیروهای اعتدالی محسوب می‌شود.

پیرموذن در مورد گزینه‌های مطرح برای سایر ادارات نظیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای هنوز گزینه‌ای از سوی استاندار اردبیل مطرح نشده است، تصریح کرد: ما منتظر نظر نهایی استاندار اردبیل در مورد تغییر مدیران و فرمانداران هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در انتصاب سرپرست غیر‌بومی اشتباه کرده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتصاب اخیر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به عنوان یک نیروی غیر‌بومی از سراب گفت: در حالی که استان‌هایی همچون اصفهان در سطح ملی چندین وزیر و معاون وزیر دارند اما جمعیت آذربایجان تاکنون سه وزیر و هشت معاون وزیر در سطح ملی معرفی کرده و هنوز جا دارد که از ظرفیت نیروی انسانی این استان بهره‌برداری کامل صورت گیرد.

این نماینده مجلس با ابراز ناراحتی از انتصاب معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل افزود: بنده گله‌مندی خود را از احد پازاج پهلوان و قهرمان ملی و استان اردبیل اعلام کردم و به صراحت گفتم که دیگر از او در مدیریت جدید حمایت نمی‌کنم.

پیرموذن یادآور شد: معلوم نیست پازاج برای حفظ خود و یا رودربایستی به این تغییر نامناسب دست زده و به جای استفاده از ظرفیت جوانان این استان سعی کرده است گزینه غیر‌بومی برگزیند و بنده شایعاتی را که در این انتصاب دخالت داشتند، رد می‌کنم.

دو فرماندار استان اردبیل به احتمال زیاد زن هستند

وی در مورد آخرین وضعیت تغییر فرمانداران نیز افزود: در مورد تغییر فرمانداران باید بگویم که انتخاب فرماندار اردبیل با نظر سه نماینده مرکز استان بوده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداشتیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در مورد انتخاب فرماندار نمین نیز گفت: با رد گزینه مطرح برای فرمانداری نمین که از سوی دو نماینده دیگر این شهرستان معرفی شده بود خانی و جعفر اصغری مورد تایید قرار نگرفت و بنده گزینه‌ای را مطرح کردم که در استعلام از وزارت اطلاعات هنوز به مشکل برخورده است.

پیرموذن با بیان اینکه به احتمال زیاد یک گزینه زن برای فرمانداری نمین معرفی می‌شود، عنوان کرد: گزینه نهایی بنده برای تمامی مناصب گزینه دولت و استاندار خواهد بود.

وی از احتمال ابقای فرماندار نمین بنا به درخواست مردم و اهالی این شهر خبر داد و بیان داشت: البته گزینه‌هایی نیز مطرح شده که امیدواریم به تایید برسد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مورد گزینه فرمانداری نیر ادامه داد: هنوز این گزینه نیز از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی مورد تایید قرار نگرفته و قرار است در این زمینه نظر نهایی اعلام شود.

پیرموذن در پاسخ به این سئوال که اکثر گزینه‌های مورد تایید نمایندگان به جای اصلاح‌طلب، اصولگرا هستند، افزود: در انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنده سه گزینه حافظی‌فر، تقوا‌طلب و ماریا موسوی را مطرح کرده‌ام که گزینه استاندار اردبیل اسحاقی به عنوان نیروی اعتدالی رای آورده است و برای آب و فاضلاب روستایی قنبری، آبفای شهری خاک‌نژاد، جهاد کشاورزی یوسفی یا عدیل سروی، دانشگاه محقق اردبیلی گودرز صادقی، دانشگاه پیام نور حاجی‌زاده و اداره کل راه و شهرسازی وثوقی همگی از نیروهای اصلاح‌طلب بوده و اگر اختیار داشتم صادق سروری را به عنوان معاون سیاسی استاندار اردبیل برمی‌گزیدم.

وی خاطرنشان کرد: گرایش دولت در انتخاب مدیران قطعاً تاثیر‌گذار است و هیچ دوست ندارد گزینه‌ای را از بین مدیران دولت احمدی‌نژاد برگزیند تا 3.5 سال آینده که احمدی‌نژاد ممکن است در انتخابات حضور یابد برای دولت خلا و مشکلاتی را به وجود آورد.

 

ه گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تغییر مدیران در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به چرخش قدرت در کشور و رای 73 درصدی مردم به دکتر روحانی بالطبع تغییر مدیران نیز متناسب با ایده‌ها و تفکرات دولت یازدهم انجام شده اما بنده به صراحت اعلام می‌کنم که انتخاب نهایی مدیران و فرمانداران استان اردبیل به شکل مطلق با استاندار است.

وی با بیان اینکه در قالب لیستی از مجمع نمایندگان استان اردبیل نظر مشورتی گرفته شده و سعی بر این است تا بارقه امید و افزایش روحیه اجتماعی همچنان با شور و نشاط خاص در جامعه پایدار باشد و شایستگان با تجربه‌ها و افراد پاک‌دست وارد میدان مدیریتی شوند، تصریح کرد: نظر نظام جمهوری اسلامی ایران نیز یقین داشته باشیم که جذب حداکثری است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مورد برخی اختلاف نظر برخی اعضای مجمع نمایندگان نیز گفت: بنده با توجه به اینکه وکیل‌المله هستم و قصد دفاع همه جانبه از دولت را ندارم و به نقد سازنده نیز معتقد هستم اگر اختلاف نظری بین اعضای مجمع نمایندگان وجود دارد طبیعی به نظر رسیده و زیاد در این زمینه نباید تعجب کرد.

پیرموذن با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه توزیع سبد کالا که در حقیقت به کرامت انسانی ضربه زده و شصت مردم را شکسته است، یادآور شد: بنده حرکت رئیس جمهور را در عذر‌خواهی از مردم اقدامی شجاعانه می‌دانم.

وی اصل و ریشه اختلاف اعضای مجمع نمایندگان را ملاک عمل قرار دادن پنج یا چهار رای به عنوان نصف + 1 بیان کرد و افزود: در حالی که در پیش‌نویس حداقل رای و ملاک عمل در مجمع پنج رای تعریف شده بود اما در اساسنامه مجمع این معیار نصف + 1 تعیین شد که با توجه به هفت نماینده استان ماحصل این رویکرد موافقت چهار نفر و رای نافذ با این تعداد نماینده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل عنوان کرد:‌بر همین محور و اساس رئیس مجمع نمایندگان پنج رای را ملاک کار قرار داده و زمینه بروز اختلاف از همین جا ناشی شده که برخی‌ها سعی می‌کنند با کسب آرای پنج نفر از نمایندگان در مورد یک موضوع آن را قانونی جلوه دهند در حالی که این معیار به صورت منطقی موافقت چهار نماینده است.

پیرموذن در مورد انتخاب اروجعلی محمدی برای مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت مغان و برخی انگ‌هایی که به نمایندگان در قالب شب‌نامه یا روزنامه در نماز جمعه اردبیل توزیع کرده‌اند، افزود: با توجه به نزدیکی اروجعلی محمدی به وزیر جهاد کشاورزی که فردی لایق و شایسته در به خودکفایی رسیدن کشور در تولید گندم است و اخذ نظر مشورتی مدیران عامل سابق کشت و صنعت مغان محمدی به عنوان گزینه کشت و صنعت معرفی شده و ما در این انتخاب دخالتی نداشتیم.

وی ابراز داشت: در شرف تحقق حماسه اقتصادی انتخاب این مدیر لایق را فرصت خوب برای ایجاد تحول در این بنگاه اقتصادی و دور شدن از مرحله آزمون و خطا می‌دانیم و معتقدیم انتخاب وی می‌تواند به بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات در این مجموعه پایان دهد.

نماینده مرکز استان اردبیل با انتقاد از کسانی که به خاطر این انتصاب علیه تعدادی از نمایندگان بیانیه داده‌اند، خاطرنشان کرد: حتی در انتخاب مدیرعامل کشت و صنعت مغان از مجمع نمایندگان استان مشورتی نگرفته‌اند و این انتخاب با هماهنگی وزیر انجام شده است.

پدیده انتخابات مجلس در آستانه مدیریت گردشگری

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گزینه‌های مطرح برای اداره کل فرهنگ و ارشاد نیز گفت: برای این اداره کل پستی با شش رای، بیدار با پنج رای و اسحاقی با چهار رای مطرح بود که در این بین اسحاقی که گزینه مورد تایید استاندار و مسئولان استانی بود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد که برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقوا‌طلب، سیمزاری و حافظی‌فر گزینه‌های مطرح رای لازم را نیاوردند.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان برای فنی و حرفه‌ای استان رزمی را مطرح کردند که به دلیل موافقت نکردن با این گزینه کلام‌الله صفری با پنج رای ابقا شده و گزینه دیگری در این زمینه مطرح نبوده است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: برای آب و فاضلاب روستایی و شهری یکی از نمایندگان سلطانی به عنوان عضو فعال ستاد را معرفی کرده بود که بنده به این انتخاب تمکین نکرده و گزینه قنبری را با شش رای برای آب و فاضلاب روستایی و خاک‌نژاد را برای آب و فاضلاب شهری با چهار رای به همراه رضوانی با چهار رای مورد تایید قرار داد.

پیرموذن با یادآوری اینکه به احتمال زیاد گزینه جهاد کشاورزی که مورد نظر دولت و وزارت جهاد کشاورزی و استاندار است عدیل سروی انتخاب می‌شود، یادآور شد: البته برای این مجموعه محمود علایی با پنج رای و پیمان یوسفی با چهار رای گزینه‌های دیگر هستند که بار دیگر تاکید می‌کنم در انتخاب نهایی استاندار و دولت یازدهم مختار هستند.

وی با یادآوری اینکه برای کشت و صنعت مغان نیز علاوه بر اروجعلی محمدی،‌ پرتوی با هفت رای و پاکیزه نیز با پنج رای مطرح بوده است، اذعان داشت: آنهایی که علیه ما شب‌نامه پخش می‌کنند که طرفدار یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری هستند تلاش می‌کنند تا گزینه‌های خود را وارد میدان کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای دانشگاه محقق اردبیلی گودرز صادقی با چهار رای و اعلمی با شش رای مطرح بوده که البته کریم حاجی‌زاده برای این سمت رای لازم را نیاورده است.

پیرموذن گزینه نهایی برای دانشگاه پیام نور را محرم‌زاده با چهار رای و کریم حاجی‌زاده با پنج رای بیان کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا مدیرانی که رضایت مردم را تامین نکنند و با ایجاد دیوان‌سالاری در جذب اعتبارات موفق عمل نکنند، تغییر دهیم.

وی در مورد گزینه‌های مطرح برای راه و شهرسازی نیز افزود: برای این اداره کل حیدری با پنج رای و وثوقی با چهار رای مطرح هستند که البته صدیف بدری شهردار اردبیل با سه رای برای این اداره کل رای لازم را نیاورده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه برای ورزش و جوانان احمد کنعان‌پور با چهار رای، بهمن مددی با چهار رای و هوشنگ محمدی با پنج رای مطرح هستند، ادامه داد: برای اداره کل میراث فرهنگی علیرضا دباغ عبداللهی با پنج رای و رضا کریمی به عنوان پدیده انتخابات مجلس در سال 90 با چهار رای مطرح است که از نیروهای اعتدالی محسوب می‌شود.

پیرموذن در مورد گزینه‌های مطرح برای سایر ادارات نظیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای هنوز گزینه‌ای از سوی استاندار اردبیل مطرح نشده است، تصریح کرد: ما منتظر نظر نهایی استاندار اردبیل در مورد تغییر مدیران و فرمانداران هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در انتصاب سرپرست غیر‌بومی اشتباه کرده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتصاب اخیر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به عنوان یک نیروی غیر‌بومی از سراب گفت: در حالی که استان‌هایی همچون اصفهان در سطح ملی چندین وزیر و معاون وزیر دارند اما جمعیت آذربایجان تاکنون سه وزیر و هشت معاون وزیر در سطح ملی معرفی کرده و هنوز جا دارد که از ظرفیت نیروی انسانی این استان بهره‌برداری کامل صورت گیرد.

این نماینده مجلس با ابراز ناراحتی از انتصاب معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل افزود: بنده گله‌مندی خود را از احد پازاج پهلوان و قهرمان ملی و استان اردبیل اعلام کردم و به صراحت گفتم که دیگر از او در مدیریت جدید حمایت نمی‌کنم.

پیرموذن یادآور شد: معلوم نیست پازاج برای حفظ خود و یا رودربایستی به این تغییر نامناسب دست زده و به جای استفاده از ظرفیت جوانان این استان سعی کرده است گزینه غیر‌بومی برگزیند و بنده شایعاتی را که در این انتصاب دخالت داشتند، رد می‌کنم.

دو فرماندار استان اردبیل به احتمال زیاد زن هستند

وی در مورد آخرین وضعیت تغییر فرمانداران نیز افزود: در مورد تغییر فرمانداران باید بگویم که انتخاب فرماندار اردبیل با نظر سه نماینده مرکز استان بوده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداشتیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در مورد انتخاب فرماندار نمین نیز گفت: با رد گزینه مطرح برای فرمانداری نمین که از سوی دو نماینده دیگر این شهرستان معرفی شده بود خانی و جعفر اصغری مورد تایید قرار نگرفت و بنده گزینه‌ای را مطرح کردم که در استعلام از وزارت اطلاعات هنوز به مشکل برخورده است.

پیرموذن با بیان اینکه به احتمال زیاد یک گزینه زن برای فرمانداری نمین معرفی می‌شود، عنوان کرد: گزینه نهایی بنده برای تمامی مناصب گزینه دولت و استاندار خواهد بود.

وی از احتمال ابقای فرماندار نمین بنا به درخواست مردم و اهالی این شهر خبر داد و بیان داشت: البته گزینه‌هایی نیز مطرح شده که امیدواریم به تایید برسد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مورد گزینه فرمانداری نیر ادامه داد: هنوز این گزینه نیز از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی مورد تایید قرار نگرفته و قرار است در این زمینه نظر نهایی اعلام شود.

پیرموذن در پاسخ به این سئوال که اکثر گزینه‌های مورد تایید نمایندگان به جای اصلاح‌طلب، اصولگرا هستند، افزود: در انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنده سه گزینه حافظی‌فر، تقوا‌طلب و ماریا موسوی را مطرح کرده‌ام که گزینه استاندار اردبیل اسحاقی به عنوان نیروی اعتدالی رای آورده است و برای آب و فاضلاب روستایی قنبری، آبفای شهری خاک‌نژاد، جهاد کشاورزی یوسفی یا عدیل سروی، دانشگاه محقق اردبیلی گودرز صادقی، دانشگاه پیام نور حاجی‌زاده و اداره کل راه و شهرسازی وثوقی همگی از نیروهای اصلاح‌طلب بوده و اگر اختیار داشتم صادق سروری را به عنوان معاون سیاسی استاندار اردبیل برمی‌گزیدم.

وی خاطرنشان کرد: گرایش دولت در انتخاب مدیران قطعاً تاثیر‌گذار است و هیچ دوست ندارد گزینه‌ای را از بین مدیران دولت احمدی‌نژاد برگزیند تا 3.5 سال آینده که احمدی‌نژاد ممکن است در انتخابات حضور یابد برای دولت خلا و مشکلاتی را به وجود آورد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921215000509#sthash.8jNkr6O3.dpuf

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.