تاريخ انتشار :یکشنبه 29 اکتبر 2017.::. ساعت : 9:31 ب.ظ
فاقدديدگاه

اکبر بهنام‌جو رسما استاندار اردبیل شد+سوابق

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسئولیت استانداری‌های اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد معرفی و با تصویب هیئت وزیران برای این مسئولیت انتخاب شدند.

در بین سه گزینه مطرح برای تصدی استانداری اردبیل نگارنده، کامکار و بهنام‌جو اکبر بهنام‌جو توانست سکانداری استان اردبیل را به دست بگیرد.

چکیده‌ای از رزومه اکبر بهنام‌جو استاندار جدید اردبیل به شرح ذیل است: همزمان با ورود به دانشگاه در رشته مهندسی عمران فعالیت خود را در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه گیلان و عضویت در جهاد دانشگاهی دانشگاه آغاز کرد.

پس از فارغ‌التحصیلی در سال ١٣٧١ به سمت شهردار انزلی منصوب شد و جوان‌ترین مدیر سال در کشور را در کتاب منتشر شده از طرف سازمان مدیریت لقب گرفت و با درخواست استانداری  گیلان به عنوان مدیرکل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان منصوب  و کار هدایت کل شهرداری‌های استان را برعهده گرفت.

با حکم وزیر مسکن آخوندی در سال ١٣٧۵ به عنوان رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان منصوب شد و توانست ده‌ها شهرک و پروژه‌های نیمه‌ تمام ، شامل مجتمع‌های فرهنگی در کلیه شهرستان‌ها و ادارات را به اتمام برساند و برای واگذاری به جانبازان و آزادگان و خانواده های شهدا آماده کند.

در سال ١٣٧٨ با حکم وزیر کشور به عنوان معاون امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب و تا سال ١٣٨۵ عهده دار این سمت بود و
از سال ١٣٨۵ به مدت ١

نظرات بسته شده است.