تاريخ انتشار :جمعه 14 فوریه 2014.::. ساعت : 6:47 ب.ظ
فاقدديدگاه

تراکتورسازی با غلبه برمس کرمان جام قهرمانی را به تبریز برد

به گزارش ایرنا، دیدارنهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز (جمعه) با قضاوت «یداله جهانبازی» در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد و در پایان تراکتورسازی به برتری یک بر صفر دست یافت.

سعید دقیقی تنها گل این دیدار را در دقیقه 51 به نام خود ثبت کرد. دقیقی در دیدار نیمه نهایی برابر فولادخورستان نیز تنها گل تراکتورسازی را به ثمر رسانده بود.
 

 

«لوکا بوناچیچ» برای این دیدار حساس تیم مس کرمان را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، مجتبی ترشیز، علیرضا ابراهیمی، شیث رضایی، فرهاد سالاری پور، پویا سیف پناهی، فرزاد حسین خانی، میلاد جهانی، احمد زنده روح، مصطفی شجاعی و لوسیانو ادینهو به میدان فرستاد.
 
تراکتورسازی تبریز نیز با هدایت «تونی اولیویرا» و با حامد لک، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی، جواد کاظمیان، سعید دقیقی و کریم انصاری فرد کار خود را آغاز کرد.
 
درنیمه نخست این دیدار مس کرمان که از امتیاز میزبانی و حمایت همه جانبه هزاران هوادار خود سود می برد عملکرد بهتری از خود نشان داد اما نتوانست از این برتری استفاده کند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه شود. 
 
درآغاز نیمه دوم، بازیکنان تراکتورسازی با دوندگی بیشتر عملکرد بهتری را از خود نشان داده و در دقیقه 51 به گل دست یافتند.
 
حرکت کریم انصاری فرد و پاس این مهاجم توپ را به سعید دقیقی رساند تا این بازیکن با ضربه ای آرام دروازه مس کرمان را باز کند.
 
پس ازاین گل احمد حسن زاده به جای پویا سیف پناهی وارد میدان شد تا مس کرمان با 3 مهاجم برای جبران گل خورده تلاش کند
.
 
بازیکنان مس کرمان که همچون نیمه نخست با منظم بازی نمی کردند، برای جبران گل خورده شتاب زده عمل کرده و با ارسال های بلند روی آوردند که با خط دفاعی مستحم تراکتورسازی تبریز روبرو شدند.
 
هرچند بوناچیچ درادامه تمامی نیروهای تهاجمی خود را به زمین فرستاد اما تونی نیزدرطرف دیگر پیمپائو مهاجم برزیلی را به جای جواد کاظیمان وارد میدان کرد تا در ضد حملات خطرناک باشد و اجازه نفوذ را به مدافعان مس ندهد. 
 
درنهایت تلاش میزبان برای جبران گل خورده ثمری نداشت تا تراکتورسازی با برتری یک بر صفر به عنوان قهرمانی دست یافته و جام را به تبریز ببرد.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.