تاريخ انتشار :سه‌شنبه 17 اکتبر 2017.::. ساعت : 4:55 ب.ظ
فاقدديدگاه

ازدواج پسر ۱۶ ساله با پیرزن ۷۱ ساله

برترین ها: «سلامت ریایادی» پسر ۱۶ ساله اندونزیایی است که اخیرا با یک پیرزن ۷۱ ساله به نام روهایا ازدواج کرده است. ظاهرا این زوج آن قدر یکدیگر را دوست دارند که با وجود تهدیدهای خانواده هایشان زندگی خود را به خطر انداختند و با هم ازدواج کردند.
ازدواج پسر ۱۶ ساله با پیرزن ۷۱ ساله  دقیقا مشخص نیست که سلامت و روهایا چطور عاشق هم شدند، اما می‌دانیم که اخیرا در مراسم عروسی که در خانه کدخدای روستایشان برگزار شد با هم زن و شوهر شده اند. عروسی آن‌ها در شب و با حضور شمار زیادی از بازدیدکنندگان برگزار شد، زیرا داستان عشق عجیب آن‌ها کنجکاوی مردم روستاهای اطراف را برانگیخته بود و صد‌ها نفر در مراسم ازدواج آن‌ها شرکت کردند.
ازدواج پسر ۱۶ ساله با پیرزن ۷۱ ساله
همان طور که تصور می‌کنید ۵۵ سال اختلاف سنی بین عروس و داماد به راحتی پذیرفته نشد و خانواده‌ها به شدت با آن مخالف بودند. درحالی که سلامت سعی می‌کرد به نحوی والدینش را متقاعد کند که برایش دعای خیر کنند و حتی در مراسم شرکت کنند، روهایا با مشکلات بیشتری روبرو بود. او بیوه‌ای بود که قبلا دو بار ازدواج کرده بود و یک پسر ۱۹ ساله داشت بنابرین برادر ۷۵ ساله اش می‌ترسید که این ازدواج آبروی خانوادگی آن‌ها را ببرد.
ازدواج پسر ۱۶ ساله با پیرزن ۷۱ ساله

سلامه ابتدا از پسر روهایا پرسید که آیا می‌تواند با روهایا ازدواج کند یا نه؟ پسرش شوکه شده بود، ولی به او گفت: ممکن است بپذیرد، اما باید با کدخدای روستا مشورت کند. کدخدا نیز به این شرط پذیرفت که خانواده هایشان موافقت کنند. برادر روهایا موافقت نکرد بنابراین زوج جوان تهدید کردند که اگر راه حلی برای ازدواجشان پیدا نشود خودشان را خواهند کشت. بزرگ روستا با برادر روهایا صحبت کرد و بعد از توضیح شرایط و اینکه چقدر عشق آن‌ها جدی است برادرش موافقت کرد و توانستند با هم ازدواج کنند.
ازدواج پسر ۱۶ ساله با پیرزن ۷۱ ساله

عکس‌ها و ویدئوهایی از این عروسی عجیب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. نکته جالبی که درمورد آن‌ها وجود دارد این است که عشقشان واقعی است و هیچ انگیزه مادی در کار نیست.

نظرات بسته شده است.