تاريخ انتشار :سه‌شنبه 17 اکتبر 2017.::. ساعت : 9:42 ق.ظ
فاقدديدگاه

بازنشستگان از تخفیف ۵۰ درصدی هتل های جهانگردی برخوردار شدند

شهرام معتدل روز سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه گردشگری خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تخفیف شامل تخفیف ۱۵ درصدی پذیرایی در هتل های ایرانگردی و جهانگردی نیز می شود.
وی گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی متعلق به سازمان تامین اجتماعی و ۵۰ درصد دیگر نیز متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است ارائه خدمات مناسب و اعمال تخفیف ویژه به بازنشستگان در تمام هتل های این شرکت در اولویت کاری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۴ هتل متعلق به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در سراسر میهن اسلامی فعالیت دارند از اجرای طرح توسعه و تجهیز هتل های زیر مجموعه در کشور خبر داد.
وی افزود: توسعه و تجهیز هتل های لاهیجان ، آستارا ، خوی ، مرند ، ماکو ، ارومیه ، کرمان ، بم ، گرگان و شیراز هم اکنون آغاز شده و عملیات اجرایی تجهیز و توسعه سایر هتل ها نیز بزودی آغاز می شود.
معتدل به افزایش ۱۵ درصدی میزان گردشگران خارجی در نیمه اول امسال در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: با ایجاد امنیت لازم برای گردشگران خارجی و اجرای موافقت نامه های امضا شده مربوط به توسعه روابط گردشگری بین مسوولان کشورمان با کشورهای اروپایی سطح استقبال گردشگران خارجی به ویژه توریست های کشورهای اروپایی در کشورمان به مراتب بهتر از سال های گذشته شده است.
او اظهار کرد: این مسافرت ها رونق صنعت گردشگری را برای کشورمان و هتل های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی بهمراه داشته است.
او با بیان اینکه ایران جز ۱۰ کشور برتر دارای قابلیت های گردشگری طبیعی و تاریخی در جهان است تشریح کرد: ایجاد رشته تحصیلی گردشگری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با هدف توسعه صنعت توریسم و افزایش گردشگران خارجی صورت گرفته و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در جذب نیروی انسانی خود فارغ التحصیلان رشته گردشگری را در اولویت قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ برای اجرای طرح توسعه و تجهیز هتل ایرانگردی و جهانگردی خلخال بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده گفت: با حل مشکل اختلاف زمین با دانشگاه پیام نور بزودی مرحله دوم این طرح عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه که با هدف بررسی راهکارهای توسعه سرمایه گذاری بخش گردشگری خلخال برگزار شد نسبت به حمایت از سرمایه گذاران بخش توسعه صنعت گردشگری قول داد.
وی از آمادگی ۲۰ سرمایه گذار برای ورود به صنعت گردشگری این شهرستان و اجرای طرح های پل معلق ، اتوبوس هوایی ، تله کابین ، هتل طبیعت درمانی و چند طرح بزرگ گردشگری در خلخال خبرداد.
تعداد بازنشستگان در استان اردبیل ۱۷ هزار و ۶۳۴ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار نفر و ۱۳۱ نفر مرد و سه هزار و ۵۰۳ نفر زن می‌باشند و ماهانه ۳۰۴ میلیارد ریال به این افراد حقوق پرداخت می شود.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸

نظرات بسته شده است.