تاريخ انتشار :سه‌شنبه 17 اکتبر 2017.::. ساعت : 12:46 ق.ظ
فاقدديدگاه

استحصال بیش از ۲۰هزار تن شکرخام در کارخانه قندمغان

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار نگاهی‍ نایب رئیس هیأت مدیره کشت و صنعت مغان در مراسم آغاز سی و ششمین دوره فعالیت کارخانه قند، ضمن سپاس از تلاش‌های مدیران،کارشناسان و کارکنان کارخانه قند مغان اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، امیدواریم با دریافت حدود ۲۰۰ هزار تن چغندر،  استحصال مناسبی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

وی افزود: کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان بدون اینکه سمیناری برگزار کنند یا مقاله ای بنویسند در مرحله عمل خود را مکلف به پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می دانند و بدین شکل این موضوع را به منصه ظهور رسانده اند.

نایب رئیس هیأت مدیره و معاون اداری، مالی و بازرگانی کشت و صنعت مغان ادامه داد: امسال حدود سه هزار و ۲۰۰ هکتار در اراضی شرکت و شهرستان‌های همجوار محصول چغندر قند کشت شده است که به گفته کارشناسان، کشت هر هکتار چغندر قند به معنی ایجاد یک فرصت شغلی است و این مقدار در کشت پنبه به سه فرصت شغلی تعریف شده است؛ بنابراین با افزایش سطح زیر کشت چغندر،  سه هزار فرصت شغلی ایجاد شده و این موضوع بدون احتساب فرصت‌های شغلی ایجاد شده درجوار تولید شکر است.

نایب رئیس هیأت مدیره کشت و صنعت مغان با اشاره به سیاست‌های خصمانه دشمنان و همچنین اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: ما در سنگر تولید فعالیم و پیوسته باید حمایت‌های عملی خویش را در جهت پشتیبانی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانیم.

نگاهی تصریح کرد: روند افزایش تولید شکر از چهار هزار تن در سال‌های ۹۱-۹۲ به ۲۰ هزار تن در سال ۹۴ رسیده است وتداوم آن در سال ۹۵ نویدبخش توان و پتانسیل کارخانه قند مغان است، طوری که امسال با کشت سه هزار و ۲۰۰ هکتار چغندر و خرید بیش از ۲۰۰هزار تن محصول چغندر قند  پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰هزار تن شکر در کارخانه قند مغان استحصال شود .

وی با بیان اینکه این کارخانه همه ساله فعالیتش را با برداشت چغندر قند آغاز می‌کند، گفت: امیدواریم امسال نیز فرآیند مطلوبی را در تولید شکر  شاهد باشیم.

 

 

نظرات بسته شده است.