تاريخ انتشار :دوشنبه 9 اکتبر 2017.::. ساعت : 9:42 ق.ظ
فاقدديدگاه

۸۳ درصد از سرقت‌های مهم در استان اردبیل کشف می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار حسین عبدی عصر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با حضور روسای اتحادیه‌های اصناف استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: افزایش امنیت در جامعه با توسعه و گسترش تعامل و همکاری همه‌جانبه مردم به طور قابل توجهی تحقق خواهد یافت که خوشبختانه در طول یک سال گذشته ارتباط تنگاتنگ مردم و پلیس در استان به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: با گستردگی و افزایش تلاش نیروهای نظامی و انتظامی میزان کشفیات مواد مخدر در سطح استان ۱۸ درصد افزایش یافته ولی موضوع نگران‌کننده در این ارتباط این است که ورود مواد مخدر به استان نیز گستردگی قابل توجهی یافته که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و مهمی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای برقراری نظم و امنیت و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی دست یابیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به افزایش کشف ۸۳ درصدی سرقت‌های مهم در استان نیز گفت: ۷۳ درصد از سرقت‌های رخ داده جزو سرقت‌های خرد بوده که در اکثر موارد ادامه پرونده با انصراف شاکی‌ها متوقف شده و نیاز است برای فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی انجام داده شده است.

عبدی با بیان این که  پلیس با کالاهایی که با فاکتور رسمی خرید و فروش شود کاری ندارد بیان کرد: با هدف برقراری همه‌جانبه نظم و امنیت در استان نظارت بر کالاهای قاچاق با درخواست اصناف در دستور کار پلیس استان قرار گرفته و برخورد با قاچاقچیان درشت قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این همایش اظهار کرد: بانیان امنیت در کشور برای اثبات امنیت و اقتدار کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و از دیگر دستاوردهای پلیس در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری به ایجاد امنیت در این حوزه‌ها اشاره کرد که نباید دست کم گرفته شود چرا که سرمایه‌گذاری بدون امنیت میسر نخواهد بود.

حامد عاملی افزود: اصناف و بازاریان استان جزو انسان‌های تلاشگر هستند که نیاز است حمایت‌های مالی از این قشر انجام شود که در این زمینه نیازمند مشارکت و همکاری مسئولان مربوطه هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نظرات بسته شده است.