تاريخ انتشار :سه‌شنبه 3 اکتبر 2017.::. ساعت : 10:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی اردبیل به حوزه پژوهش اختصاص یافت

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد نریمانی ظهر امروز در سومین جلسه کمیته‌های تخصصی کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون ۱۹ دستگاه اولویت‌های پژوهشی خود را در اختیار دبیرخانه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قرار داده‌اند.

وی گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده یک درصد بودجه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی استان اردبیل نیز برای اختصاص به امر به پژوهش دریافت شده است تا بتوانیم اولویت‌های استان اردبیل در این حوزه را معرفی در این زمینه اقدامات پژوهشی لازم را انجام دهیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در این جلسه اولویت‌های دریافت شده در پنج کمیته تخصصی علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و پزشکی و علوم بالینی بررسی می‌شود، افزود: خروجی این جلسه اولویت‌های پژوهشی استان خواهد بود.

نریمانی با بیان اینکه در دستگاه‌های اجرایی که دارای مراکز تحقیقاتی هستند، امورات پژوهشی در حال انجام است، تصریح کرد: قصد ما نیز مداخله کردن در امورات پژوهشی این دستگاه‌ها نبوده بلکه تلاش و جدیت بر این است تا اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی بر حسب نیاز استان را توسعه و گسترش دهیم.

دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان اردبیل بیان کرد: پس از تعیین اولویت‌های پژوهشی در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا زمینه برای انجام این پژوهش‌ها و به نتیجه رسیدن آنها را فراهم آوریم تا راهکارهای لازم و مناسب برای برطرف کردن مسائل و مشکلات در سطح استان ارائه شود.

 

نظرات بسته شده است.