تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 28 سپتامبر 2017.::. ساعت : 2:11 ب.ظ
فاقدديدگاه

استاندار اردبیل ظرف دو هفته آینده مشخص می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تا زمانی که تصمیم هیئت دولت قطعی نشده به طور حتم نمی‌توان گفت که کدام گزینه برای استانداری در نظر گرفته شده است و چه کسی سکان استانداری اردبیل را عهده‌دار می‌شود.

وی افزود: موضوع انتخاب استانداری در اردبیل از روز یکشنبه جدیت گرفته و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود هفته آینده انتخاب یک فرد توانمند در اولویت قرار گرفته و استاندار توانمند در اردبیل روی کار قرار بیاید و بحث در مورد گزینه‌های مختلف برای استاندار اردبیل وجود دارد ولی به دلیل این که تصمیم قاطع در این زمینه اتخاذ نشده نمی‌توان گفت و تصمیم نهایی پس از نشست با وزارت کشور اتخاذ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما برای انتخاب استاندار اردبیل بومی است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتخاب استاندار اردبیل تا دو هفته آینده قطعا مشخص می‌شود و پس از نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور مقرر شده تا تکلیف استاندار اردبیل به زودی مشخص شود.

بدری بیان کرد: خوشبختانه دولت نیز تاکنون به نظرات نمایندگان مردم در مجلس اهمیت داده که این موضوع برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به طور  حتم خروجی مناسبی به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری، کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت دارد و این استان نیازمند استانداری توانمند است تا بتواند مدیریت مناسب و برنامه‌ریزی هدفمند استان اردبیل را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد.

نظرات بسته شده است.