تاريخ انتشار :جمعه 1 سپتامبر 2017.::. ساعت : 10:40 ب.ظ
فاقدديدگاه

آیین‌نامه‌های برگزاری مراسم در تالارهای پارس‌آباد رعایت شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس‌آباد اظهار داشت: عدم رعایت بهداشت محیطی در شهر و مسائل و مشکلات اجرای مراسم جشن و عروسی در تالارها قابل قبول نبوده و باید در زمینه رفع این مشکلات اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد با پیشنهاد تهیه و نصب تذکرات مربوط به آیین‌نامه‌های اجرایی برگزاری مراسم در تالارها تصریح کرد: باید مدیران تالارها نسبت به پاسخگویی در این مورد مکلف شوند و تمامی موارد در زمینه برگزاری مراسم که در آیین‌نامه‌ها وجود دارد رعایت شود.

وی با تاکید بر برخوردهای لازم و قانونی با چنین مواردی در سطح شهرستان بیان کرد: باید اقدامات جدی توسط نیروی انتظامی و دادگستری در راستای برخورد با چنین حرکت‌هایی انجام شود تا شاهد چنین مسائل و مشکلاتی در مراسمی که در تالارهای شهر برگزار می‌شود نباشیم.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات جدی شورای بهداشت و امنیت غذایی شهرستان گفت: توجه به مسائل بهداشتی و کشتارها در شهرستان مورد تاکید جدی بوده و در این زمینه اقدامات اساسی انجام می‌شود.

اکبر صمدی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت بهداشت و امنیت غذایی به ویژه در کشتارها افزود: باید با تهیه و چاپ و پخش بروشورها و پوسترهای مختلف در این زمینه فرهنگسازی لازم و اساسی شود تا شاهد تهدید امنیت و سلامت غذایی مردم در سطح شهرستان نباشیم.

نظرات بسته شده است.