تاريخ انتشار :سه‌شنبه 8 آگوست 2017.::. ساعت : 6:50 ب.ظ
فاقدديدگاه

نخستین اسکله قایقرانی در شهرستان پارس‌آباد راه‌اندازی شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، اکبر صمدی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  نخستین اسکله قایقرانی در دریاچه شهرک شهید آیت‌الله غفاری پارس‌آباد راه‌اندازی شده که به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در بین شهروندان در دستور کار قرار گرفته بود.

وی افزود: برای ایجاد فضای تفریحی و نشاط در دریاچه شهرک مغان برنامه‌های خوبی در دستور کار است که جذب توریست و گردشگر و فراهم‌سازی فضای تفریحی سالم برای خانواده‌ها در منطقه نخستین قدم در این راه است  که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته شاهد توسعه گردشگری منطقه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: این اسکله بی‌شک نخستین گام برای توسعه گردشگری آبی در منطقه است که مردم از این پس منتظر بهره‌برداری از این قبیل طرح‌های تفریحی و گردشگری که تاثیر فراوانی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی جامعه دارد، باشند و برای پیشبرد اهداف مورد نظر پیشگام عمل کنند.

صمدی  از اشتغال‌زایی تعدادی از جوانان بومی منطقه در این طرح خبر داد و بیان کرد: از تلاش‌ها و پیگیری‌های همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای راه‌اندازی این اسکله کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم از این پس نیز شاهد چنین تحولات عظیمی در منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی کمپ قایقرانی نیازمند یک اسکله بود که هم‌اکنون این اسکله می‌تواند بخش عمده‌ای از این نیاز را برطرف کند و ما را به اهداف مورد نظرمان نزدیک‌تر کند و امیدواریم با فراهم کردن زمینه حمایت از گردشگران و سرمایه‌گذاران رشد مد نظر خود را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.

نظرات بسته شده است.