تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 27 جولای 2017.::. ساعت : 6:21 ب.ظ
فاقدديدگاه

مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای سمت شهرداری تهران باشد.

توانمندی شهردار آینده تهران برای فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری داخلی و به خصوص خارجی امر مهم دیگری درباره شاخص های شهردار ایده آل است.
معاون امور هلدینگ های شستا ادامه داد: از میان گزینه های موجود مهرعلیزاده به دلیل پاکدستی و توانمندی برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از مزیت بالایی برخوردار است.
فائقی افزود: مهرعلیزاده اقدامات عمرانی زیادی در حوزه ها و مناطق مختلف از جمله برق رسانی و ایجاد آب شیرین کن برای کیش را انجام داده است.
این معاون شستا تصریح کرد: با توجه به تجربیات ورزشی وی و داشتن سابقه معاونت تربیت بدنی او می تواند در زمینه سلامت شهروندان نیز تاثیرات مثبتی ایجاد کند.
فائقی گفت: مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای قرار گرفتن در سمت شهرداری تهران باشد.
وی افزود: بنده و مهرعلیزاده هر دو در جزو نیروها و مدیران بهزاد نبوی بودیم و از تجارب وی هنگامی که در وزارت صنایع سنگین بودیم، بهره مند شدیم.
این معاون شستا افزود: در حال حاضر قرارگاه خاتم میلیاردها تومان قرارداد همکاری با شهرداری تهران دارد که بسیاری از آنها نیمه تمام است و در شرایط فعلی همکاری میان شهرداری و این قرارگاه برای به پایان رساندن این پروژه ها ضروری است و با توجه به قدرت تعامل مهرعلیزاده با حاکمیت، چنانچه فرد دیگری در این سمت قرار گیرد بیش از هر کس دیگری مردم تهران آسیب می بینند.
وی همچنین افزود: با توجه به سابقه ای که مهرعلیزاده در صنعت خودرو دارد می تواند به منظور رفع مشکلات تهران در زمینه مسائل ترافیک و آلودگی هوا نیز چاره اندیشی مناسب کند.
فائقی در پایان خاطر نشان کرد: طبق شنیده ها ایشان برنامه جامعی مشتمل بر ۷۰۰ صفحه برای شهرداری تهران آماده کرد و از سال ۹۲ در این زمینه برنامه ریزی انجام داده است و از این رو وی آمادگی لازم برای انجام اصلاحات مورد نظر شهروندان در شهرداری تهران را داراست

نظرات بسته شده است.