تاريخ انتشار :جمعه 17 ژانویه 2014.::. ساعت : 9:47 ب.ظ
فاقدديدگاه

دستور رییس‌جمهور برای تقدیر از معلم فداکار مریوانی

rohany2حسن روحانیˈ رییس جمهوری اسلامی ایران از استاندار کردستان خواست از ˈمحمدعلی محمدیانˈ معلم دلسوز مریوانی که در همدردی با دانش آموز سرطانی خود، موهای سرش را تراشیده بود، قدردانی کند.

استاندار کردستان در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: رییس جمهوری همچنین در این تماس دستور داده اند تا وضعیت این دانش آموز مریوانی و خانواده وی نیز به نحو مطلوبی رسیدگی شود.

ˈعبدالمحمد زاهدیˈ در گفت و گو با ایرنا ایرنا افزود: بنا به دستور ویژه رییس جمهوری، مشخصات و آدرس دانش آموز بیمار مریوانی به نام ˈماهان رحیمیˈ در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته تا در اسرع وقت وضعیت درمان وی در بیمارستان ˈرازی تهرانˈ پیگیری شده و مشکلات خانواده این کودک برطرف شود.
به گفته وی قرار است امشب دکتر روحانی با خانواده این دانش آموز مریوانی تماس گرفته و مشکلات احتمالی درمان و همچنین وضعیت بیماری وی را جویا شود.
ˈمحمد علی محمدیانˈ، معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت مریوان است که به منظور همدردی با دانش آموز سرطانی خود که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشید.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج پیشتر در گزارشی با عنوان ˈ موهایی که به خاطر انسانیت تراشیده شدˈ به انعکاس این رویداد بشردوستانه پرداخت که بازتاب زیادی در جامعه داشته است.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.