تاريخ انتشار :یکشنبه 18 ژوئن 2017.::. ساعت : 6:00 ب.ظ
فاقدديدگاه

دولت به دنبال تغییر و تحول در کابینه دوازدهم است

مهدی احمدی فولادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: دولت دوازدهم قطع به یقین تغییرات ۷۰ درصدی را نسبت به دولت پیشین در انتخاب کابینه اعمال خواهد کرد به نحوی که در کابینه دوازدهم با نیروهای جوان و کارآمدتری مواجه خواهیم بود.
وی افزود: بالای ۹۰ درصد عامل پیروزی دکتر روحانی در انتخابات، حمایت اصلاح طلبان و افکار و اندیشه های آنان بوده و رئیس جمهور خود نیز به این مساله اذعان دارد بنابراین این انتظار وجود دارد که در چینش کابینه دوازدهم اقبال بیشتری به اصلاح طلبان داشته باشد.
فولادی گفت: دکتر روحانی به رغم برخورداری از اندیشه اصولگرایی معتدل، افکار و اندیشه های نزدیک به اصلاحات دارد و خود براین مساله واقف است که تنها اندیشه نجات دهنده کشور اندیشه اصلاحات است.
وی افزود: دکتر روحانی حتما سعی می کند نواقصی که در دور نخست ریاست جمهوری در کابینه مشهود بود را جبران کند چرا که رئیس دولت دوازدهم فراموش نمی کند که با آرای مردمی که به خاطر اصلاح امور به او رای داده اند، بر مسند ریاست جمهوری تکیه زده است.
فولادی دور دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی را زمان به ثمر نشستن فعالیت های دولت یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: پیش بینی سیاسیون این است که در دولت دوازدهم حالت ایستایی که در برخی نیروهای تعدادی وزارتخانه ها از جمله آموزش و پرورش رخ داده بود، رفع و شاهد پویایی و تحولی درخور با روی کار آمدن نیروهای جوان با طرح و برنامه جدید که نیاز به آن حس می شد، خواهیم بود.
خبرنگار: فاطمه رحمتی***انتشاردهنده: سید محسن حسن نیا
/۱۸۹۹/۳۰۰۹

نظرات بسته شده است.