تاريخ انتشار :جمعه 16 ژوئن 2017.::. ساعت : 2:27 ب.ظ
فاقدديدگاه

ترکیب شورای عالی اصلاح طلبان به زودی تغییر خواهد کرد/مردم بدانند که انتقاداتشان تاثیرگذار بوده

آفتاب‌‌نیوز : عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: این روزها طی جلساتی عملکرد شورای عالی اصلاح طلبان مورد بررسی قرار گرفته و گزارش هایی ارائه شده است و قطعا ترکیب حقیقی و حقوقی این شورا تغییر خواهد کرد.
عبدالله ناصری فعال اصلاح طلب درگفت‌وگو با فرارو در خصوص نامه اخیر برخی چهره های برجسته این جریان سیاسی مبنی بر پایان دادن به انتقادات درباره لیست امید برای انتخابات شورای شهر تهران، گفت: من هم با این نامه موافق هستم. به عقیده امضا کنندگان بهتر است از این مسئله عبور کنیم و بر روی آینده تمرکز کنیم. ماجرای انتخابات تمام شده و بهتر است افکار عمومی هم از مسئله گذر کنند و اجازه دهند این مسائل در درون جریان اصلاح طلب بررسی شود.
وی گفت: منظور ما این نیست که انتقاد نکنند ما اتفاقا کاملا موافق هستیم که عملکردمان مورد نقد قرار بگیرد تا بتوانیم بهتر عمل کنیم. اما ماجرا این است که الان قرار است شورای شهر پنجم فعالیت خود را آغاز و شهردار بعدی پایتخت را انتخاب کند. رسانه های جریان رقیب سعی دارند با دامن زدن به این ماجرا، روی عملکرد اعضا تاثیر بگذارند و مانع از فعالیت های مناسب آنها شوند.
ناصری تاکید کرد: مردم بدانند که قطعا انتقاداتشان تاثیرگذار بوده و این روزها در محافل و جلسات اصلاح طلبان عملکرد و تعیین لیست از سوی شورای عالی در حال بررسی است و بر روی آینده این شورا تمرکز شده است تا فکر اساسی برای آن کنند. تا امروز هم گزارش هایی ارائه شده و بی شک ترکیب حقیقی و حقوقی آن به زودی تغییر خواهد کرد.

نظرات بسته شده است.