تاريخ انتشار :شنبه 10 ژوئن 2017.::. ساعت : 8:05 ق.ظ
فاقدديدگاه

۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بهسازی فرودگاه پارس‌آباد اختصاص یافت

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید فخرالدین هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته  از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بهسازی فرودگاه پارس‌آباد اختصاص یافته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام یافته فرودگاه پارس‌آباد در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی و بازگشایی می‌شود و عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت‌ریزی باند فرودگاه پارس‌آباد نیز روبه اتمام است که در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر پایان یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: این عملیات که از ابتدای سال ۹۲ توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده است، به طور قابل توجهی سبب افزایش ایمنی پروازها و امکان فرود هواپیماهای متوسط پیکر شده است که از مهم‌ترین مزایای این فرودگاه محسوب می‌شود.

هاشمی بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های فرودگاه پارس‌آباد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد و سومین و آخرین لایه آسفالت باند فرودگاه نیز در مراحل پایانی قرار دارد که اگر شرایط جوی مساعد باشد تا تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و خوشبختانه در این زمینه با مشکل مالی مواجه نیستیم.

وی تصریح کرد: تمام سعی و اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه این بوده است که این پروژه در اسرع وقت به پایان برسد که خوشبختانه این اقدامات خروجی‌های موفقی را به دنبال داشته و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن مشکلات و موانع موجود شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه عظیم باشیم.

نظرات بسته شده است.