تاريخ انتشار :یکشنبه 4 ژوئن 2017.::. ساعت : 8:10 ب.ظ
فاقدديدگاه

امام خمینی الگوی ساده زیستی بود

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر عصر یکشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام راحل در مصلای اردبیل افزود: امام یک شخصیت بی نظیر وبی بدیلی با صفات ارزشمند در زمینه های سیاسی ،مدیریتی واجتماعی بود.
وی بابیان اینکه امام ساده زیست بود افزود: در تمام دوران ، امام ساده زندگی کرد و هیچ وقت هم این سادگی را رها نکرد و الان هم آثار سادگی امام راحل در قم و نجف موجود است و بیانگر سادگی وساده زیستی امام بود.
قاضی عسگر افزود: بعد از رحت امام راحل وقتی سرمایه ایشان را بررسی کردند مشاهده شد که هیچ چیز در دوران رهبری به سرمایه امام افزوده نشده است.
وی بیان کرد: امام هیچ چیزی جز مقابله با استبداد و استکبار از مردم نخواست و همواره ثابت کرد که می توان حکومت را مثل زمان پیغمبر با سادگی اداره کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت افزود: امام علاوه براینکه یک فیلسوف وعارف بود یک نویسنده وشاعر هم بود.
قاضی عسگر بیان کرد: امام خمینی(ره) یک مجتهد و فقیه برجسته ، یک فیلسوف ومفسر قران و یک عارف والا مقام بود که سخنرانی های ایشان در عین سادگی به عمق جان مردم نفوذ می کرد .
وی با بیان اینکه امام سیاستمدار شجاعی بود افزود: امام آنقدر شجاع بود که حتی در هنگام دستگیری هم هیچ ترس و واهمه ای از ماموران نداشت وحتی ماموران از عظمت وشکوه وی می ترسیدند.
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت افزود: امام جلوتر از زمان حرکت می کرد وآنچه را که پیش بینی می کرد تحقق می یافت ، امام همیشه در باره شیطنت های اسرائیل وامریکا هشدار می داد و آمریکا را دست نشانده اسرائیل می دانست .
قاضی عسگر بیان کرد:امام با تدبیر ودرایت خویش پایه های نظام را تثبیت کرد و همه ما مدیون این شخصیت برجسته و عارف وفیلسوف هستیم .
در این مراسم دسته های عزاداری به سینه زنی پرداخته و مداحان اهل بیت هم در سوگ امام خمینی سوگواری کردند .
به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار ایرنا ، همچنین در شهرستان های دیگر استان اردبیل نیز به همین مناسبت آیین های سوگواری برگزار شده و مردم در قالب هیات های عزاداری در خیابان ها و معابر به عزاداری پرداختند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۱۰

نظرات بسته شده است.