تاريخ انتشار :یکشنبه 28 می 2017.::. ساعت : 8:03 ق.ظ
فاقدديدگاه

قتل پایان درگیری دو دوست اردبیلی/ قاتل: چاقو را در قبل طاهر فرو کردم

طاهربه گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،ساعت ۱ بامداد آخرین روز اردیبهشت ماه در پی اعلام مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان فاطمی اردبیل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود مصدوم اعزامی از شهرک کارشناسان، بلافاصله ماموران در محل حاضر می‌شوند.با حضور ماموران در بیمارستان، تیم درمانی اعلام کردند پسر جوان به علت شدت جراحات ناشی از ضربات جسم نوک تیز به قلبش به قتل رسیده است.
در بررسی‌های اولیه کاراگاهان پلیس آگاهی هویت مقتول به نام طاهر ۲۱ ساله شناسایی شد. همراهان مقتول در بررسی های اولیه مدعی شدند مقتول در یکی از کافه های شهر با پسر ۲۶ ساله ای درگیر شده و پس از توهین به یکدیگر از کافه خارج می شود.
یکی از شاهدان ماجرا در این باره به پلیس گفت: حامد پس از اینکه مقتول از کافه خارج شد به دنبال او دویده و در خیابان با چاقو او را مجروح کرده و متواری شد.
با شناسایی هویت عامل جنایت به نام حامد مشخص شد او متواری شده و هیچ سرنخی از او در دست نیست. سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل با تحقیقات بیشتر متوجه شدند قاتل در خانه یکی از بستگانش در محله کاشانی مخفی شده است. با شناسایی محل اختفا حامد، او بلافاصله شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت شد.
متهم در بازجویی‌های  اولیه مدعی شد: با طاهر به خاطر اینکه او فکر می کرد پشت سرش بد می گویم، درگیر بودم. روز حادثه بار دیگر بر سر همین موضوع درگیر شدیم. با توجه به اینکه مقتول از من قوی هیکل تر بود نمی توانستم او را با مشت بزنم، به همین دلیل چاقویی که همراهم بود را در قلبش فرو کردم.
با اعترافات قاتل ۲۶ ساله او بازداشت و  برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظرات بسته شده است.