تاريخ انتشار :دوشنبه 22 می 2017.::. ساعت : 6:19 ق.ظ
فاقدديدگاه

فصل رقابت درانتخابات باید جای خود را به رفاقت و پشتیبانی از دولت بدهد

حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: آقای دکتر روحانی توانستند برای چهارسال دیگر اعتماد مردم را کسب کند و ایشان باید مشکلات اقتصادی کشور بویژه قشر آسیب پذیر جامعه را مورد توجه قرار دهد.
وی ادامه داد: هم دکتر حسن روحانی وعده هایی را به مردم داده و هم خواسته های عمومی این است که ایشان ضمن حفظ دستاوردها، دفاع از استقلال و اقتدار نظام، به امور معیشتی مردم، رفع مشکلات آنها، رونق اقتصادی و اقشار آسیب پذیر توجه خاص داشته باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: رئیس جمهوری منتخب خود در تبلیغات انتخاباتی بر این خواسته های عمومی و رفع مشکلات مردم تاکید داشتند و امید است با مساعی و کمک همه، این مشکلات از میان برداشته شود.
جمشیدی گفت:کسانی که در این انتخابات به عنوان رقیب بوده و یا حامی رقیب بودند بدانند دیگر فصل رقابت تمام شده و دوره رفاقت و پشتیبانی آغاز شده است، همه باید حمایت کنند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات در حقیقت اقتدار ایران اسلامی و پاسداری از آرمان ها و ارزش های دینی را به نمایش گذاشتند.
جمشیدی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند، باید به مردم و کسانی که به شور حماسی در انتخابات کمک کردند بویژه رهبر معظم انقلاب، تبریک گفت.
وی همچنین به دکتر حسن روحانی منتخب مردم ایران نیز تبریک گفت و خاطرنشان کرد: آقای روحانی توانست اعتماد مردم را برای یک دوره دیگر جلب کند تا بتواند خدمتگزاری صدیق و پرتلاش برای مردم باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
۷۴۰۱/ ۶۱۳۳/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

نظرات بسته شده است.