تاريخ انتشار :یکشنبه 21 می 2017.::. ساعت : 7:15 ق.ظ
فاقدديدگاه

جشن مردمی پیروزی انتخابات در خیابان های شیراز

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان برگزار شد و شرکت کنندگان شور وشعف خود را به خاطر حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب دوباره دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری دوازدهم ملت ایران ابراز کردند.
در بولوار چمران و بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز حضور پرشمار خودروهای شهروندان که با فراخوان خودجوش در شبکه های اجتماعی گردهم آمده بودند، منجر به شکل گیری ترافیک و حرکت کند خودروها شد.
شهروندان شیرازی با در دست گرفتن عکس دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و روبان های بنفش همرنگ تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به شادی پرداختند.
آنها همچنین شعارهایی در حمایت از دکتر حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و اصلاحات سر دادند و سرودهایی همچون ‘یار دبستانی’ را همخوانی کردند.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، از مجموع ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رای اخذ شده، دکتر حسن روحانی بابه دست آوردن اعتماد دوباره ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ ایرانی به عنوان رئیس جمهوری دوازدهم ایران انتخاب شد.
رئیس جمهوری همچنین از حدود ۲ و نیم میلیون آرای انتخاباتی مردم فارس، یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۵۳۵ رای مردم شهرها و روستاهای استان را به خود اختصاص داد.
۶۱۲۲/ ۲۰۲۷
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نحفی

نظرات بسته شده است.