تاريخ انتشار :یکشنبه 21 می 2017.::. ساعت : 7:16 ق.ظ
فاقدديدگاه

روحانی:امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم

به گزارش شهریمیز به نقل از روز شنبه ایرنا، دکتر حسن روحانی در این گفت و گوی زنده تلویزیونی در برنامه ‘ اینجا ایران است’خطاب به ملت ایران گفت: سلام و درود خالصانه من بر ملت بزرگ ایران که با حضور و مشارکت گسترده معنا دار و موثر خود در انتخابات اردیبهشت ۹۶ گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سرافرازی ایران عزیز برداشت.
رئیس جمهوری با بیان این که’ بیش از ۴۱ میلیون رای شما تاریخ کشور را از توقف و تردید به در آورد و ایران را در تداوم راه توسعه و ترقی خویش قرار داد’ ، افزود: شما دیروز به همه آنها که ما را به بازگشت به گذشته یا توقف در شرایط فعلی می خواندند ‘ نه ‘ گفتید و زمانه را به جلو راندید.
روحانی گفت: مشارکت تاریخی شما در پای صندوق رای فارغ از آنکه در این رقابتی ترین انتخابات تاریخ ایران به چه کسی رای دادید شگفتی ساز شد.
رئیس جمهوری گفت: اعتماد دوباره شما به این جانب سبب شد که بار سنگین را بر دوش خویش احساس کنم و من امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.
روحانی ادامه داد: شما با این رای نشان دادید ملتی یکپارچه هستید که با وجود قطب بندی های سیاسی هیچ کس نمی تواند شما را به ورطه نزاع های بیهوده طبقاتی، قومیتی، فرقه ای ،قبیله ای ،شهری یا روستایی بکشاند.
رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: رای منسجم شما در همه مناطق کشور نشان داد که ‘یک ملتید’ و ‘ یک دولت’ دارید و ‘ یک رئیس جمهوری’ می خواهید که رئیس همه جمهور و صد البته خادم همه مردم باشد.
وی اضافه کرد: درود بر همه جوانان، دختران، پسران ، مردان و زنان شهری و روستایی فارس، ترک، کرد، لر،عرب، بلوچ، گیلک ، مازنی، سیستانی در سرزمین پرستاره ایران.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از مجموع۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رای ماخوذه موفق به کسب۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ رای شد.
خبر در حال تکمیل است

سیام**۳۰۷۰**۱۰۵۸**۲۰۲۱**۱۵۵۳
خبرنگاران: محمد افضلی/ داود مرادپور/داود نخکوب** انتشار دهنده:کتایون لامع زاده

نظرات بسته شده است.